Jumaat, 3 Februari 2012

Keluaran Terbaru DaRa.CoM



Assalamualaikum kawan-kawan....^^

Alhamdulilah bersyukur sangat-sangat sebab penantian  keluaran terbaru majalah comel dara.com sudah keluar di pasaran. Tak sabar rasanya untuk membeli dan memiliki majalah comel nie hehehe =) Korang nak tahu tak kenapa saya suka sangat majalah comel ini??? Nak tahu kenapa....sebabnya majalah comel ini memiliki kandungan yang cukup menarik di dalamnya sebagai contoh pencarian covergirl dara.com musim ini iaitu Nadia ^^.... selain itu 40++ Fesyen dan Selendang untuk gaya feminin ( harus cuba hehehe )...yang paling penting sekali tentang fokus bulan ini iatu CINTA LUAR BIASA menarik ini untuk dibaca huhuuuu.....ruang yang paling saya suka sekali ialah ruang fesyen huhuhuu....suka sangat-sangat lihat fesyen terbaru yang diketengahkan oleh majalah dara.com. Harus cuba taw!!! Hehehe ^_^ Bukan itu saja malah ada ruang untuk penggemar fesyen ( klinik fesyen ) huhuhuu. Korang nak tahu tak saya sebenarnya tidak sabar-sabar menanti keluaran baru majalah dara.com tiap-tiap bulan sebab saya suka mengumpul majalah comel kesayangan saya ini sebagai koleksi peribadi.
Saya sokong majalah comel ini 100% kerana majalah comel ini membantu para remaja muslimah mengetahui sejauh keingingan diri mereka untuk mengetahui serba sedikit tentang Sopan dan cantik, Kesihatan serta Fesyen muslimah...Memang Terbaik!!!!

1 ulasan:

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com