Isnin, 19 Mac 2012

Life is Beautiful ♥: CuMa aKu ^_^:

Assalamualaikum.....
Salam sayang untuk semua insan yang sentiasa berada diingatanku...Alhamdulilah syukur kepada Allah s.w.t kerana semua perjalanan hidupku berjalan dengan lancar hendakNya, syukur alhamdulilah. Tertiba teringat kat someone hehehe terasa malu pulak bila memikirkan tentang dirinya. Apa khabar agaknya dia di sana ishhh apa lah saya ini kan tertiba teringat kat dia. Entah2 dia langsung tak ingatkan saya kat sini huhuhuhu...hehehe malunya bila cakap pasal ini semua. Hope sangat2 dia happy2 saja bersama rakan2 seperjuangan di sana....aminnnnnnn.
Bila cakap pasal hati, rasanya saya saja kot yang ada perasaan camni pada dia selama ini. Saya tengok dia macam tak ade respon aje dengan saya eeeiiii malunye takutla nanti orang cakap saya perasan sendiri hanya bertepuk sebelah tangan...tak mau tak mau ^^. Susahkan hati orang ini kita nak baca apatah lagi law orang itu jenis yang kuat berahsia lagi susah nak baca :)
Arr teringat saya dengan sebuah lagu nyanyian Heliza Helmi yang bertajuk CUMA AKU macam kena saja dengan situasi saya sekarang ini....lebih kurang camni lah lirik lagunya...jom nyanyi sama2 ^_^

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

hehehe nampak sweet sangat2 lirik lagu ini dengan situasi saya sekarang huhuuu....hehe mata saya pun dah mengantuk sangat2 ini. Sampai sini dulu ea saya update, insyaAllah law ada masa lagi saya update ea :)
Selamat malam semua kengkawan blogger jangan lupa nanti nak tido basuh kaki and baca doa sebelum tido ea moga mimpi yang indah2 :)

4 ulasan:

  1. follow blog awak...pls follow saya balik erk http://nurulshiraz.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. la lagu ka ? egtkan akk karang sendiri . heheh . suka la ayat dia :)

    BalasPadam
  3. hehehe lagu la adik sayang :) heheheh akak suka sangat2 lirik lagu dia so sweet ^^

    BalasPadam

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com